MARINA PANIŞ. Vrem să schimbăm percepţia că doar produsele scumpe pot fi calitative.

Marina Paniș este cea care administrează în Republica Moldova un brand internaţional de produse de parfumerie și cosmetice, înființat în anul 2011 în Spania — EQUIVALENZA. Brandul oferă o gamă variată de produse de: parfumerie, îngrijire facială, îngrijire corporală, odorizante pentru casă și mașină, difuzoare de arome și diverse accesorii de calitate pentru toți. După 12 ani de ani petrecuţi peste hotare, au revenit acasă și construiesc familia Equivalenza. Să-i cunoaștem povestea!

Cum ați ajuns să dezvoltați o afacere în RM?

Împreună cu soțul am plecat din ţară la vârsta de 18 ani, iniţial la studii în România, apoi am locuit la Londra şi, ulterior, ne-am stabilit cu traiul în Italia. Am făcut cunoştinţă cu brandul Equivalenza în Italia, fiind consumatori fideli. După o perioadă de testare de mai bine de 2 ani, într-o zi, ieşind la o îngheţată în parc, în glumă, i- am zis soţului: „Ce-ar fi să deschidem Equivalenza în Moldova?” Iniţial, partenerii din Spania nu erau interesați de extinderea Brandului pe teritoriul Moldovei, dar efortul nostru de convingere a fost unul cu succes, iar pe data de 15 ianuarie 2022 am deschis Equivalenza în Moldova. Utilizând aceste produse, efectiv ne-am îndrăgostit de calitatea lor, iar dacă în Europa ai acces la o gamă variată, ne-am propus să oferim aceeaşi opţiune şi celor de acasă: acces la produse de calitate, la un preţ rezonabil. Mai mult, ne-a lăcut foarte mult conceptul şi valorile acestui brand: eco friendly şi vegan friendly, promovând consumul reponsabil, fiind un concept absolut nou pentru piaţa in Republica Moldova.

De cât timp sunteți pe piaţă și ce produse găsim la Equivalenza?

Suntem pe piaţa din Republica Moldova de un an și jumătate și suntem fericiţi că oamenii din ţară au fost foarte receptivi apariţiei noastre. Am reuşit să fidelizăm mulţi clienţi, iar cea mai importantă şi frumoasă recompensă pentru noi este clientul mulțumit şi satisfăcut de calitatea produselor Equivalenza. Am reuşit să formăm „familia Equivalenza”, stabilind o relaţie frumoasă cu clienţii noştri.

Care a fost cea mai mare provocare şi cum ați depăşit-o?

Cea mai mare provocare pentru noi a fost revenirea în Moldova după o absenţă de 12 ani şi adaptarea. Totul s-a întâmplat mult mai rapid şi mai frumos decât îmi puteam imagina. Deschiderea unei afaceri este în sine o provocare, dar atât timp cât ai un plan bine definit, ambiţie, dorință de a crea şi oferi oamenilor un produs pe care îl iubeşti, îl foloseşti cu multă grijă, oamenii se inspiră şi au încredere în tine.

Care sunt planurile de viitor?

Equivalenza este o franciza, iar noi suntem Master Franchisee pe teritoriul Republicii Moldova. Planificăm dezvoltarea brandului Equivalenza atât la nivel local, cât și pe întreg teritoriul ţării. Vom continua cu deschiderea altor magazine în Chişinău, ulterior vom oferi posibilitatea persoanelor interesate de a deschide un asemenea model de business în baza unui contract de sub Franchisee. Vom mări familia Equivalenza în Moldova şi vom aduna în echipă persoane care rezonează cu conceptul și valorile Equivalenza.

Care sunt cele mai solicitate produse Equivalenza?

Unul din punctele forte Equivalenza este parfumeria, brandul oferind o varietate de peste 150 arome pentru femei şi bărbaţi. La fel, produsele de îngrijire corporală cu notele parfumurilor top vânzări Equivalenza, îngrijirea facială, odorizanatele de casă, difuzoarele de aromă şi o varietate de uleiuri esenţiale. Suntem norocoşi în a spune că TOATE produsele Equivalenza sunt solicitate, nu avem produse care stau mult timp pe raft, lucru care ne bucură enorm.

EQUIVALENZA
C.C Atrium, etaj 1, Butic 1019
Instagram: @eguivalenza_md
Telefon: 060 96 36 77

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *