Sala de Aur – clipe care sclipesc
Întreaga noastră viață este marcată de o varietate de evenimente majore, care ne rămân în amintire și merită a fi celebrate cu demnitate. Sala de Aur reprezintă un complex de cultură, artă şi divertisment destinat organizării celor mai importante și memorabile ceremonii.
În interviul ce urmează, Carolina Mindrila – managerul restaurantului Sala de Aur, ne dezvăluie ce stă la baza organizării unui eveniment reușit.
1. Care este istoria fondării restaurantului Sala de Aur?
Istoria acestui frumos local izvorăște din sufletele unei familii cu o deosebită eleganță și cunoaștere gastronomică. Sunt niște oameni cu un statut onorabil și atunci inevitabil trebuia transmisă și înmulțită acestă abordare specifică de concepere a ideii – iată așa a apărut Sala de Aur ca marcă.
2. În ce rezidă prestarea unor servicii de calitate?
În inteligența înțelegerii nevoilor clienților și în capacitatea noastră de a le satisface. Cât despre calitate, ea trebuie să fie cantitatea condensată a serviciilor și noi ținem cont de acest principiu.
3. Cum puteți descrie un eveniment reușit desfășurat în incinta restaurantului Sala de Aur?
Nu știu ce înseamnă pentru Sala de Aur un eveniment nereușit, de aceea îmi este puțin mai greu să le descriu pe cele reușite. Directivele restaurantului sunt atestate, atunci când oaspeții susțin ca n-au regrete, atunci când vin cu drag de fiecare dată, când poartă în memorie gustul bucatelor noastre și recomandă cu încredere Sala de Aur, probabil acestea sunt reușitele și izbânzile noastre.
4. Cum ați reușit să câștigați încrederea clienților?
Prin organizare și activism, prin unitate și disciplină, prin echilibru, prin răbdare și stăpânirea emoțiilor negative, prin evitarea conflictelor și… încă muncim, mereu muncim la aceste aspecte.
5. Prin ce se deosebește Sala de Aur de celelalte restaurante selecte din capitală?
În fond facem același lucru, dar îl abordăm diferit. Organizăm aparte fiecare eveniment, respectăm cu exactitate cerințele clientului, nu avem standarde, intrăm în cele mai mici detalii și dăruim un amalgam de amintiri frumoase. Aș zice că avem cea mai gustoasă metodă de pregătire a bucatelor, ce are la bază celebrul ingredient – dragostea și cea mai elegantă deservire.
6. Ce servicii prestează personalul?
Servicii corecte, servicii etalon, de preparare a bucatelor din cele mai calitative produse, cu cele mai pricepute mâini și minți, având cel mai rafinat gust și de asemenea servicii de deservire care etalează o puritare ireproșabilă, așa cum cea mai înțeleaptă echipă o poate oferi.
7. Un eveniment memorabil, are la bază următoarele particularități…
Doi miri frumoși, o echipă cu atitudine și un local cu respect, dacă e să vorbim de nunți. În principiu, cam așa este și cu celelalte tipuri de evenimente, important e să fie cererea corect făcută și înțeleasă, iar oferta este întotdeauna cea mai bună, puțin mai generoasă ca măsura așteptărilor…
8. De ce ar trebui să alegem restaurantul Sala de Aur drept gazda evenimentelor noastre?
Tocmai de aceea că vă doriți rezultate frumoase, pentru ca vă e dor de bucate gustoase, proaspete și inedite. Și nu în ultimul rând optați pentru o deservire unică, aproape incomparabilă.
9. Care sunt punctele forte ale echipei și avantajele restaurantului în sine?
Avantajele sunt ale clientului în urma colaborării reciproce, iar punctele forte le-am enumerat deja mai sus, fără mare modestie. (zâmbește)